سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
زن همه‏اش بدى است و بدتر چیز او اینکه از او چاره نیست . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

زهرا امیر ابراهیمی از نرگس تا خودکشی؟!

 

با آغاز فیلم نرگس در صدای و سیمای جمهوری اسلامی و جذابیت زیاد آن پس از گذشت مدتی کوتاه جایگاه خاصی بین خانواده های ایرانی پیدا کرد. شخصیت های این داستان هریک معنایی مجزا برای خود داشتند.

اما در این میان شخصیت "زهره" بعلت نقش آفرینی جالب و چهره ی جذاب طرفداران ویژه خود را یافته بود تا اینکه فیلم مبتذل منتسب به وی انتشار پیدا کرد.


مدتی است فیلم پورنوی منتسب به زهرا امیر ابراهیمی "زهره شوکت" جنجال فراوانی به پا کرده است. در این میان فیلم ها و عکس های زیادی از طریق اینترنت و سی دی بین مردم رد و بدل می شود که مربوط به همین داستان است.

روزهای ابتدایی کمتر کسی فکر می کرد که تصاویر و فیلم ها مربوط به این شخص باشد. ولی متاسفانه با اوج گرفتن این داستان در اینترنت و خبرهای ضد و نقیض از گوشه و کنار این شاعبه رنگ و بوی حقیقی تری به خود گرفت.

اخباری که در سایت هایی مانند هفت روز و شهروند مبنی بر مصاحبه با امیر ابراهیمی و جعلی خواندن فیلم از سوی او منتشر گردیده هنوز صحتش به تایید هیچ خبرگزاری رسمی نرسیده است. در این سایت ها به نقل از وی گفته شده بود که او ضمن تکذیب و جعلی خواندن این فیلم تاکید نموده از منتشر دهندگان آن شکایت کرده است!


این تصویر در فیلم مذکور ، تصویری است که بیشترین شباهت را با زهرا امیر ابراهیمی دارد.

پس از چند روز شایع شد امیر ابراهیمی خود کشی کرده است.

جام جم اینگونه مساله را بازگو می کند:

ابتدا گفته شد این مساله صحت ندارد...

محمد تورنگ رئیس مرکز اطلاع‌رسانی نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس گفتن خبر افزود: این هنر‌پیشه زن هم‌اکنون در سلامت کامل است و خبر خودکشی او هنگام بازجویی ماموران صحت ندارد.

سپس برخی خبرگزاری ها از خود کشی نا فرجام وی خبر دادند!

بنا بر به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، از سوی منابع غیر رسمی ، یکی از هنرپیشه‌های زن سریال نرگس صبح دیروز هنگام تحقیق ماموران اقدام به خودکشی کرده است که بلافاصله به بیمارستانی در شمال تهران منتقل شده است.

روز 10 آبان خبر دیگری بر روی تلکس ها مخابره شد!

جسد منتسب به زهرا امیرابراهیمی در پزشکی قانونی تهران!

به گزارش عصرایران- جسد یک زن که گفته می شود "زهرا امیرابراهیمی" بازیگر نقش "زهره" در سریال "نرگس" است صبح امروز به پزشکی قانونی تهران منتقل شد.

یک منبع مطلع در پزشکی قانونی با اعلام این مطلب به خبرنگار عصرایران گفت: هم اکنون گروه های تخصصی بر روی علت مرگ این زن در حال تحقیق هستند ولی احتمال قوی آن است که وی شب گذشته (9 آبان) خودکشی کرده است.

این منبع مطلع همچنین به خبرنگار ما گفت: البته، هنوز دقیقا معلوم نیست که جسدی که به پزشکی قانونی منتقل شده، امیرابراهیمی است یا خیر و حتی امکان دارد، جسد متعلق به فردی باشد که شبیه او بوده و در آن فیلم غیراخلاقی ایفای نقش کرده است.

یک مقام آگاه در این باره گفت: امیر ابراهیمی خودکشی کرده ولی نمرده است.

امروز شنیده می شود...

نیروهای انتظامی بررسی این پرونده را در دستور کار خود قرارداده و زهرا امیرابراهیمی را برای بازجویی فراخوانده اند تا صحت و سقم اننتساب فیلم به وی مشخص شود. توزیع کننده فیلم مذکور فراری شده و پرونده نیز در دست بررسی است!

در حالیکه خبرهای مختلفی همچنان در صدر اخبار مشاهده می شود آیا بهتر نیست ما هم کمی به روی دیگر سکه یعنی زهرا فکر کنیم! اگر ما جای وی بودیم حاضر بودیم اینچنین مورد فشار روحی و روانی بی حد و حصر قرار گیریم؟ بر فرض که بازیگر این فیلم خود او باشد. مگر در آنسوی دنیا بازیگران معروف در فیلم های سینماییشان به بازیگری صحنه های پرنو نمی پردازند؟! آیا اجتماع اینگونه با آنها برخورد می کند؟ در حالیکه نه صحت این فیلم تایید شده و نه فیلمی رسمی بوده.

همچنین بدنیست بدانیم در دین مبین اسلام و دیگر ادیان الهی گناه افترا و یا انتشار اینگونه تصاویر و فیلم ها بیش از عمل انجام شده است. پس بهتر است بیشتر مراقب اعمال خود باشیم.

در انتها برای بازیگر توانمند و آینده دار سینمای ایران آرزوی حیات و برونرفت از مشکلاتش را داریم.

 
 

 نوشته شده توسط محمد تحصیلدار در سه شنبه 85/8/16 و ساعت 1:50 صبح | نظرات دیگران()
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
درباره خودم

( رؤیای 24 )
محمد تحصیلدار
عشق صدای پای ما در کوچه های تنهایی است

آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 3
مجموع بازدیدها: 292839
جستجو در صفحه

خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو